Dah terjah Kan , Jom Follow-->Follow | Dashboard
♥ TheCupCake ♥





cara-cara-cover-malu
Tuesday, 14 February 2012 | 01:02 | 0 comments
kalaw tersepak batu : jangan terus bangun,sebaliknye korang baring dan terus berguling2 hingga jauh dari pandangan orang laen.lepas tu baru bangun bile orang xde
kalaw tersepak basikal : cepat2 naik basikal korang semula dan jatuh lah lagi sehingga berkali2 supaya orang ingat korang sedang buat lawak
kalaw terjatuh tangga : terus bersilat seolah2 korang dirasuk ataw sedang berlawan dengan hantu ataw makhluk halus.heee
kalaw terjatuh dalam longkang : pungutlah sampah yang ade kat dlm longkang tu sambil marah2 dengan suare yg kuat,pasti org laen akan anggap korang seorang yang prihatin terhadap kebersihan
kalaw jatuh ketika naek bas : jerit lah kuat2 'oi,ape maen tolak2 ni??xboleh sabar ke?' walaupun xde orang kat belakang korang.
kalaw terjatuh di depan bustop : terus buat2 pengsan sampai ade orang tolong korang.klaw xde gak baring lah sampai malam sampai xde orang.tu lah mase yg sesuai tok korang bangun.
kalaw jatuh tergelincir : tarik lah kawan2 ataw sesape yg berdekatan korang untuk jatuh bersame2 supaye xde lah korang tanggung malu sorang2. *u jump i jump.hee

Older Post